12 filmów, na które czekam w 2019 r.

by - grudnia 31, 2018



Cześć kochani,
dziś przychodzę do Was z 12 filmami, na które ogromnie czekam w 2019r. Nie znajdziecie w moim zestawieniu wszelkich marvelowskich produkcji, które na ogół średnio mi się podobają, ani wszelkich kontynuacji typu: druga część filmu "To", czy też szósta odsłona "Terminatora".
Poniższe subiektywne zestawienie bazuje po części na książkowych odpowiednikach bądź też okołoksiążkowych tematach. Gotowi? Zaczynamy :)

1. Mój piękny syn.

Bardzo czekam zarówno na film, jak i na książkę. Zapewne skończy się na tym, że obejrzę i przeczytam - tak samo jak to miało miejsce z "Cudownym chłopakiem".



2. Glass.

Tej produkcji jestem ogromnie ciekawa. Śmietanka aktorska mówi sama za siebie - McAvoy, Willis, Jackson :)  Do tego należy dołożyć ciekawe ujęcia, ciekawą paletę barwną oraz reżysera - M. Night Shyamalan - o tym filmie szybko nie zapomnimy :)




3. Król Lew.

Bajka o tym samym tytule to całe moje dzieciństwo, więc co do filmowej produkcji będę mieć ogromne oczekiwania. i mam nadzieję, że osoby odpowiedzialne spełnią je z nawiązką, ale po trailerze można się spodziewać, iż uda się to twórcom, choć już widać pewne aspekty, jakie je będą różnić od oryginału. Nie ma co się oszukiwać, w 100% nie uda im się przenieść bajkowej produkcji, ale też chyba nie o to chodzi. Mimo wszystko czekam ze zniecierpliwieniem :)



4. Nowi mutanci.

Bardzo podoba mi się podjęty temat mutantów, który nie ukazywałby kolejnej adaptacji marveloweskiej. Tym razem mamy coś na kształt horroru z połączeniem akcji i sci-fi. Na taką odsłonę czekam z niecierpliwością :)



5. Joker.

Joaquin Phoenix jako Joker? Dawno nie czekałam na nową odsłonę Jokera. Uwielbiam J. Phoenixa i wiem na 100%, że ten film będzie fantastyczny! Tym bardziej, że za reżyserie wziął się Todd Phillips znany z takich filmów jak Kac Vegas, czy Starsky & Hutch. Nie wiem jak Wy, ale ja się doczekać nie mogę :)



6. Artemis Fowl.

Jeśli jeszcze nie czytaliście książek o Artemisie Fowl, to czas najwyższy to nadrobić! Tym bardziej, że w tym roku wychodzi film na ich postawie! Ja mam zamiar zrobić re-read czekając na premierę pierwszej części. Jest to seria, która wyleczyła mojego kaca książkowego po Harrym Potterze :)



7. Colette.

Kolejna produkcja dla książkowych maniaków - historia Sidonie-Gabrielle Colette, w którą wcieli się K. Knightley. Myślę, że warto poczekać na ten film, tym bardziej że sama autorka świetnie się czuje w historycznych rolach :)



8. Pet sematary.

Kolejna odsłona S. Kinga. Ja jako laik jego powieści, myślę że tak samo jak "To", "Pet sematary" bardzo mi się spodoba.




9. The goldfinch.

Film powstały na bazie książki D. Tartt, przed obejrzeniem zdecydowanie muszę w końcu przeczytać! Tym bardziej, że wśród filmowej obsady znalazły się takie nazwiska jak: N. Kidman, A. Elgort, czy też S. Paulson. Niestety, film jeszcze nie posiada oficjalnego trailera, co mnie osobiście dziwi, bo do premiery zostało niewiele czasu: 11.10.2019.

10. Małe kobietki.

M. Streep, E. Watson, S. Ronan - tak! Ten film to będzie coś fantastycznego i do tego kolejna produkcja na postawie książki. 2019 będzie zdecydowanie rokiem książkowym przełożonym na duży ekran!



11. Serenity.

Jako fanka M. McConaughey zdecydowanie czekam na ten film. I choć nieprzepadam za grą aktorską A. Hathaway, to i tak obejrzę, bo zapowiada się bardzo ciekawa produkcja.






12. Koty.

Jeśli nie znacie tego musicalu, to z pewnością w grudniu 2019 będziecie mogli nadrobić stratę. Choć film będzie rywalizował z najnowszą odsłoną "Gwiezdnych wojen" to z tych dwóch produkcji, zdecydowanie wolę najnowsze Koty :) I do tego taka obsada! To będzie świetny film! I już nie mogę się doczekać choćby trailera :)

I to na tyle. Oto 12 filmów, na które czekam w 2019 roku. Macie na jakiś ochotę? A może czekacie na całkiem odmienne kino? Podzielcie się zatem tytułem w komentarzu :)

Pozdrawiam,
Kasia, czytamiogladam.pl



You May Also Like

0 komentarze