8 filmowych premier, które koniecznie trzeba obejrzeć w maju.

by - maja 01, 2019



Cześć kochani,
czas na majowe nowości w polskich kinach. Nie mogę się doczekać szczególnie kilku propozycji, które już na początku roku zrobiły mi smaczek na oglądanie. Maj będzie szczególnym miesiącem dla książkoholików, bowiem oprócz zwyczajnych adaptacji książkowych, pojawi się jedna biografia, ale za to jaka "Tolkien"! Mój numer jeden na liście do obejrzenia, ale też znajdziemy tu między innymi "Aladyna", "Słońce też jest gwiazdą", "Breath" czy Trzy kroki od siebie". Maj pod względem filmowym zapowiada się świetnie. :)

1. "Tolkien"



2. "John Wick 3"



3. "Breath" 

Film z 2017r. ale premierę w Polsce będzie miał "raptem" dwa lata po światowej :)


4. "Aladyn"

Zobaczyć W. Smitha jako Dżina, zdecydowanie będzie warto! :)


5. "In safe hands"/"Wymarzony"




6. "The sun is also a star"



7. "Extremely wicked, shockingly evil and vile" 

Dłuższego tytułu do zapamiętania chyba się nie dało, ale duet Z. Efron i L. Colins idę w ciemno! Widziałam zapowiedź tego filmu już w lutym i od tamtej pory nie mogę się doczekać jak Z. Efron poradził sobie w TAKIEJ! roli :)


8. "Five feet apart" 

No nareszcie! Można by rzec. W końcu w maju będzie premiera i od kiedy zobaczyłam trailer, doczekać się mogłam aż wejdzie do polskich kin :) Premiera: 10.05. I nawet nie będę czekać na książkę, w tym przypadku najpierw film :)








Masz coś na oku? Czekasz na coś szczególnie?
Daj znać w komentarzu :)
Do następnego wpisu
Kasia, @czytamiogladam_pl

You May Also Like

0 komentarze